Preturi Calitate Verificata

Se încarcă...

Ventuza, ventuze pentru masaj anticelulitic si terapeutic




Ventuzele poate fi folosite in masajul anticelulitic si masajul terapeutic clasic.
Masajul cu ventuze este utilizat in tratarea celulitei locale si eliminarea aspectului de coaja de portocala, cat si pentru durerile de spate, detensionari musculare, drenanta si detoxifianta, stimulent asupra sistemului nervos.




Ventuzele corect aplicate, actionează ca niste pompe de vid, realizand aspiratia punctuala a tegumentului.




Mod de utilizare:




Aplicati pe piele un gel/ crema anticelulitica sau ulei. Strangeti ventuza cu degetele, dozand presiunea in functie de nivelul de suportabilitate si pozitionati pe piele, fara sa o strangeti, deplasati apoi ventuza cu miscari circulare, in zig zag sau liniare.
Marimea ei este de 6 cm inaltime si 5,8 cm latimea la baza.
Culoarea disponibila: Crem transparent


Pret: 27 Ron/Buc

10 comentarii:

  1. Este foarte relaxant si eficient. Am tinut si eu un tratament si mi-a disparut celulita de pe coapse

    RăspundeţiȘtergere
  2. Foarte buna acesta terapie, ajuta rapid la disparitia celulitei in mod natural.

    RăspundeţiȘtergere
  3. Pentru un rezultat mai rapid se recomanda si o cura de slabire.

    RăspundeţiȘtergere
  4. Va rog sa imi spuneti cum pot achizitiona o ventuza,multumesc,o sera buna,Mihaela.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna seara

      Puteti sa-mi plasati comanda pe mail sau telefonic, cum va este mai usor.
      Cu stima

      Ștergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundeţiȘtergere
  6. Buza ziua. As dori sa achizionez una. Cum se procedeza?

    RăspundeţiȘtergere
  7. Buna ziua
    Ma puteti contacta pe mail lady_maria_84@yahoo.com sau pe tel: 0723.762.990.
    Cu stima

    RăspundeţiȘtergere
  8. Buna ziua!
    V_am trimis un mail cu o comanda,dar nu am primit nicio confirmare. Voiam sa intreb daca mai onorati comenzile.
    O zi buna!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna ziua
      Sa ne comunicati despre ce comanda este vb, noi primim multe comenzi si nu vrem sa avem surprize ca ele sa nu fie onorate.
      Asteptam un telefon la nr 0723.762.990.
      Cu stima

      Ștergere